Bröllopsfotografen !!

Jahaja... Då var denna helgen snart över då ja.... Haft en super mysig helg.. Sail och bröllop, kan ju inte bli bättre..

Kommer inte att lägga ut några bilder från bröllopet, inte än iallafall. Har lovat brudparet att vänta.. De kan ju få se bilderna själv först iallafall, innan de kablas ut på nätet.. Slänger in den enda bilden som var på mig istället.. Tog cirka 1500 bilder och en var på mig..
Jag höll min kamera hårt hela kvällen.. Men efter det att brudparet åkt så ställde jag kameran på bordet och vips, så var någon där och tog kort på mig.. En "hårdrocksdansandebröllopsfotograf"..
Hade en super mysig arbetsdag, för ja jag jobbade ju faktiskt hela dagen med att fota allt som hände på Dille och Pusspuss bröllopsdag ! Samtidigt var jag ju även gäst, som både åt och drack...
Tack till er båda, för att just jag fick föreviga er stora dag !!

Nä, nu ska jag fortsätta att gå igenom alla bilderna, för alla 1500 bilderna går ju inte att använda.. Har redan redigerat bort 350 bilder ;)

Ha en bra dag så kanske jag titta in ikväll och skriver ett par rader !!

Take care !

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0