Tillbaka till Eden

I ett par månader har jag haft filmen Tillbaka till Eden liggandes här hemma. Svärmor fick den när hon fyllde år i november, men jag har inte tagit mig tid att titta. Men igår efter att det jag vart hos just svärmor på påskmiddag så tänkte jag.. Jo men ska nog ta och titta på den. Pelle var ju kvar hos sin mor och hunden var mätt och sov så gott..
När jag väl började att titta på filmen Tillbaka till Eden, så inser jag snabbt att detta är en film jag bara MÅSTE se klart! Pausa för att kissa går knappt, för här händer det saker från början till slut.

Stephanie Harper har skönhet, pengar och ett lyckligt giftermål - tror hon. Men i själva verket har hennes älskade make en hemlig affär med Stephanies bästa väninna och planerar att röja sin fru ur vägen på det mest fruktansvärda sätt.... Stephanie Harper blir nästan dödad av sin make, tennisstjärnan Greg Marsden, sargats svårt av en krokodil. Men efter att ha behandlats av en plastikkirurg och antagit en ny identitet är hon redo för hämnd och vilken hämd hon får...
 Har ni inte sett den så GÖR det.. Helt underbar...

Filmen får 5 ¤¤¤¤¤ av 5, filmen har ALLT !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0