Sov på min arm

Efter en dag på jobbet är det nu dags att krypa ner under täcket och
få min skönhetssömn..

NATTNATT !!!!

Som ni säkert har märkt så gillar jag Carola väldigt mycket.
En av mina favorit sånger är en vaggvisa från hennes album, Sov på min arm... Sjöng den ofta för barnen när de var små...
Jag tänkte bjuda på den ikväll.
 
Jag sjunger god natt
 
Kom till ro, lilla älskling
finn ro och hör min röst.
Kom och lägg dig ned på mammas varma bröst,
min kärlek är stor, men Guds kärlek är störst,
och jag sjunger god natt,
god natt, jag sjunger god natt.
 
Kom till ro, lilla älskling
finn ro och hör min röst.
Kom och lägg dig ned på mammas varma bröst,
jag älskar dig så, men Guds kärlek är störst.
Så jag sjunger god natt, god natt,
jag sjunger god natt.
Jag säger god natt, god natt, jag säger god natt.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Sov sött (:

2010-04-12 @ 23:19:49
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0