Ont....

Mår inte alls bra i min nacke... Tror det är fibron som vill göra sig påmind.. Ja, ja det är bara at bita ihop
och kämpa vidare..

I morgon är det valborg och den ska jag tillbringa med min man och hund... Faktiskt vår första valborg tilsammans.. Pelle har jobbat 5 år i rad och jag har ju varit ute och vaktat ungdomar så vi har alltså inte varit på samma plats... I år är Pelle ledig och jag ska inte vara någon annanstans än vid min makes sida ;)

Nu ska jag peta i mig lite värktabletter och sedan hoppa i säng..

God natt alla bloggläsare och sov gott

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Vad bra ^-^

Då kan jag göra fler då?

Puss och sov gott (:

2010-04-29 @ 22:35:23
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0