Besviken....

Med STORA förhoppningar åkte vi idag och tittade på huset som jag blivit kär i... OJ, vad jag blev besviken...
Visst jag vet att det ser större ut på bilder men detta var ju löjligt... Hur litet som helst.. Köket som jag tyckte var så fint var inte alls så fint... Massor av brister.. De fina bänkskivorna var hemska.. De som bott där innan hade andvänt de som skärbrada.. Stora brännmärke och uppfläckt på flera ställe..

De tre rummen där uppa var jätte små.. Två av dem har ju bara varit ett och var avdelat med garderober.. Visst kan man lätt sätta upp en väg, men.... NÄ !!
Sedan var det ju det med garderober.. Fanns bara de som de delat av rummet med och då är vi ju fyra stycken som ska dela på de och det kan ju till och med Pelle räkna ut att det inte räcker... Bara mina skor tar ju en hel del plats ;)

Nä nu ska jag inte hänga läpp mer.. Det finns fler hus...
Tittar just nu på Fuskbyggarna och då vill jag aldrig köpa hus... HJÄLP, vilka klåpare det finns !!!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0