Ensam mamma söker....

Brukar INTE titta på Ensam mamma söker, Bonde söker fru och andra kontaktanons program, men nu i eftermiddags så fastnade jag framför Ensam mamma söker.. Där finns Helena, 37 år, fyrbarns mamma med äldsta barnet, en son på 17 år... Hennes val idag var helt sjukt.. Hon skulle välja ut 6 män och valde då en 22 åring, en 25 åring och en 27 åring... Hallå ?!!! Hur är hon funtad?!? 5 år äldre än sin äldsta son, vad är det hon vill bevisa?! Hoppas sonen säger ifrån och att HON LYSSNAR på honom.. Det är ju som jag skulle komma hem med en 24 åring.. Hmmm... Blir nog att jag kommer följa denna säsong... Ja, ja vi får väl se vad som händer...

Idag var det loppis en sväng, i ÖSREGN.... Inget kul alls, så det blev inga vidare fynd.. Nya köksgardiner som jag ska ta med till jobbet i morgon och se till att få de upplagda lite...

Nu är det snart dax att gå ut en liten kisserunda med liten man sedan blir det att gå och lägga sig...

NattNatt alla min vänner



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0