Utmaning till ALLA

Till ALLA som inte ställer upp på invandrarfientlig politik och som inte tror på att invandrare är roten till allt ont i Sverige, att ta denna uppmaning vidare till sin blogg. Jag fick eller rättare sagt tog min utmaning från en tonårsmorsa här i bloggvärlden...



Jag vet inte om det bara är jag som upplever det så, men jag har en känsla av att rasism och främlingsfientlighet har fått ett större utrymme den senaste tiden. I vardagssamtal, i media, i blogginlägg, i kommentarer och framför allt i skolan bland våra barn och ungdomar. Är det så att främlingsfientligheten i sig håller på att breda ut sig mer, eller är det bara att den finner nya vägar  att “göra reklam” för sig?

Jag uppmuntrar nu alla bloggare som känner sig manade att ta del av den här utmaningen att lägga upp denna video på sina bloggar och sedan, i sin tur, utmana de bloggare du vill. Jag utmanar alla som vill att föra detta vidare, då jag tycker det är dags att visa att vi är många som inte ställer upp på allt skitsnack om att Sverige vore ett bättre land utan invandrare!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0