Så jävla arg....


I morse när jag var ute med lillemannen i trädgården gick jag en sväng bort mot bilen...  Såg då något rött som låg framför bilen.. Gick lite närmre och såg då att det låg en rullator inklämd mellan fronten och planket..
Sprang in och hämtade Pelle och gick ut på parkeringen.. Hela bilen är full av repor och bucklor... Taket och motorhuven är värst.. Även lite på
framrutan...

Så jävla meningslöst att förstöra bara för förstörandets skull...
Ringde genast till polisen och anmälde, men de kan ju inget göra...

Varför hålla på att förstöra andras saker.. Jag har aldrig fattat det...
Dessutom är det nu två, (ja, jag hittade en rullator till på andra sidan vägen) troligtvis äldre perosenr som idag inte kan gå ut. Just för att några jävla IDIOTER inte vet skillnaden på DITT och MITT..
Ringde upp polisen en gång till och undrade vad jag skulle göra med rullatorerna.
Vi kom överens om att jag skulle behålla de här och när/om de polisanmäler så ska de säga att de finns här..

Så var denna fina dag förstörd...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: celine

Vilka idioter!!!!

2009-05-02 @ 13:28:54
URL: http://celine.bloggsida.sece
Postat av: Tappainte hoppet

Nä, vilket elände. Det är inte klokt! Var det så här förr när en annan var liten. Tycker det bara blir värre och värre med skadegörelse och misshandel och sånt. Eller är det vi som blir gamla?

2009-05-02 @ 17:15:30
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Micke

Jag håller med dej, man bli arg.

Må väl ändå.

2009-05-02 @ 19:53:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Ja alltid ska det vara något, en kille krossade sönder rutorna på vår minibuss bara för att han var sur, hans kompis gjorde det bara för att den förste gjorde det.



Sedan där jag bor så har de sprängt några bilar och så. SJUKT!!

2009-05-03 @ 01:30:30
URL: http://designandmakeup.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0