Min älskade lilla.....



Varit hel ledig idag... Det var såååå skönt att få sova ut och inte stressa iväg i hundranittio, utan bara ta det lugnt på morgonen...

Hämtade bilen idag... Den var så fin och luktade ny... Hoppas vi nu få ha den ifred och inte bli föstörd igen...

Åkte med Pelle in till staun när han skulle in till jobbet i eftermiddas.. Åkte hem till mamma som behövde lite hjälp med att handla.. Vi baxade in rullstolen och körde till Maxi för att handla.. Gisses vilket ös det var på henne i stolen, hann ju knappt med i svängarna ;)  
Kul att se att hon är så pigg..

När vi kom tillbaka fixade vi till lite mat, en av mina favorit rätter... Matjesill, GAMLA potatisar och grädde.. Det är mumma det ;) 
Till efterrätt gjorde jag rabarber och hallonpaj med massa vaniljvisp till och tänka sig det gick också ner ... 

Sedan blev det lite mys framför Tvn innan Pelle kom och hämtade mig vid halv 11 tiden... Timmarna gick så fort, vete f*n vad timmarna tog vägen...

Tack lilla mamma för att jag fick hjälpa dig idag och du, Jag älskar dig... 

Nu ska jag titta på en film som jag missade i veckan.. Solsting och snesprång, med Dagotto i spetsen.. Lär INTE somna ikväll....

 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0