Mammas dag....


Kalas väder hela dagen, ja nästan högsommar värme.... Fått hela veckans tvätt torr idag...

Var på Ö&B med Tiza och Kim idag för de behövde handla lite till sitt nya hem.. Usch ja, imorgon flyttar de... Min lilla dotter som jag trodde ALDRIG skulle flytta femifrån. Ja, inte före 25 års ålder.. Trodde jag skulle få kasta ut henne.. Bara för ett par årsedan sa hon ju det...
- Mamma jag ska ALLTID bo hemma....  
Hmmm och vad händer, jo hon träffa killen nummer 1 och två år senare flyttar hon.. Buhu.... 

 
I dag har vi varit ute och ätit på Garlichouse...
Grymt besviken.. Sist vi var där fick vi bra service och hur mycket mat som helst, men idag var det helt uselt....
Först fick vi vänta nästan 40 minuter på maten, visst det köper jag eftersom vi var rätt många. Sedan fick bara hälften in maten samtidigt, resten fick vänta i nästan 10 minuter..  Svärmors kyckling var kall och jag fick så lite mat så jag inte ens blev mätt.. Jag menar plankstek ska vara massa mos och massa grönsaker med sås och kött.. Jag fick en liten köttbit två champinoner och lite purjolök och en liten klyfta tomat... Men jag är ju som jag är så jag begärde mer kött.. Och fick det åxå, betalar jag nästan 200 spänn ska jag faktiskt bli mätt...

Fick en jätte söt Musse Piss skål av mina tjejer, fylld med gott godis.. Puss på er...

Nu ska jag bortsa gaddarna sedan blir det hopp i säng !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Vi var på Lisas sjökrog i hamnen i Karlskrona i torsdags och det va med en besvikelse. Lite mat och lite vin. Nej, inte värt 300 kr för en varmrätt och sen behöva stanna ´på Mc Donalds på vägen hem!

Hoppas du haft en härlig pingst!

Kram

2009-06-01 @ 00:15:48
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Sven Nicklasson

Om barnen säger att de aldrig ska flytta hemmifrån först och sedan gör det utan så mycket förvarning så har allt blivit som det ska. Ens uppgift i att skapa ett bra hem var framgångsrikt. Yay för dig! :D Inte desto mindre jobbigt när de väl flyttar såklart ^^ Ha det fint!


♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0