Härlig söndag

Här kommer lite bilder från vår morgonpromenad.... Vi var ute i nästan två timmar och gick.. Helt underbart väder, varken för varmt eller kallt...



Vacker utsikt hade vi nästan hela tiden.. Ronnebyån när den är som vackrast...



Dax för frukost... kaffe och tomat&ost macka, med massa majonäs ;)



Fridholf tycker jag nog är lite pinsam som springer runt med kameran hela tiden...



Vi stötte på ett gäng med ungtjurar som svalkade klövrarna en stund....


Resten av dagen har det varit tvätten som gällt.. Ska försöka få undan allt idag, för nästa vecka är full av aktiviteter.. Måndag har vi öppethus på skolan så då är jag hemma lagom till att cityakuten börjar. Tisdag ska vi träffas i jubileumsgruppen, hoppas jag iallafall... Onsdag är det uppföljning på jobbet så det lär bli sent då också.. Torsdag är    ledig, tror jag iallafall... 
Nä nu ska jag göra färdig maten..

TJOFLAX !!  

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

Adressen är: www.melissasliv.blogg.se



Er/ Din vovve är sååå söt! Får jag låna honom en dag?



Hoppas du har en härlig kväll!



Kram

2009-05-24 @ 17:38:27
Postat av: Micke

Han vill ha mackan det är därför han har

en blick som säger snällllllllllla.

Må väl o kram

2009-05-24 @ 18:54:32
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hallooj!

Du är med i röstningen för att bli Veckans Blogg hos mig!

Länka till röstningen på din sida och be nu alla du känner rösta på just DIG!

Länken:

http://monixx.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg-har.html#comment



Lycka till!

Avslutas onsdag kl 21.

2009-05-24 @ 22:29:39
URL: http://monixx.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0