Havet och skogen....


Idag har maken och jag varit och shoppat i staun....

Fick med mig de byxor jag ville ha ;)  Hade redan ett par svarta och nu köpte jag ett par vita.. Ville ha ett par blå också men de var slut i min storlek... Tur att Gina även finns på nätet ;) Så i veckan har jag även ett par jeans blå..

De sitter så jävla snyggt, samtidigt som de håller magen på plats...

Nu ikväll har maken och jag åkt ut till havet med vår lilleman... Får passa på att göra det när vi har lånebil. Vi har ju fortafarande inte fått tillbaka vår än...
























För en gångs skull är jag med på bild. Annars är det ju oftast jag som håller i kameran ;) Diggar bilden och som ni ser är ju Fridholf total fukoserad på kameran.. Hahaha... Tänk vad en boll på huvudet kan göra...

Där vi var och gick är ett område som heter Aspan.. En udde ute i skärgården och här finns skogen samtidigt som havet kantrar udden.. Här är helt underbart och här vill jag någon gång bo... I just denna lilla stuga.. När jag såg den första gången blev jag helt förälskad..







De som har stugan nu har gallrat skogen så man kan se havet från tomten....

HÄR VILL JAG BO !!!!





Tack för en underbar dag !!

Pelle..... Du är Mannen jag älskar... Det svär jag på

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

vilken underbra bild <3 på dig och lilleman<3

2009-05-23 @ 22:29:56

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0