Bebismys....


Min vän från tonåren, Ulle har varit här idag med sin lille son Andre... Massa mys blev det...

Min egna lille prins, Fridholf blev såå svartsjuk.. Gick bra så länge jag inte höll i honom, men så fort jag höll Andre så ylade han rätt ut.. ;)

Idag har det varit en bra dag.. Var på stan med patricia och Kim på förmiddagen, shoppade lite, sedan kom Pelle och då blev det lite glass på torget..

Nu under kvällen så tittade vi på Robinsson.. Vi hade lite delade åsikter om Ellenor var värdig vinnare eller inte.. Pelle hejade på Jarmo och jag på Ellenor..
Tycker hon har haft sin egna stategi, hållt väldigt låg profil, inte synts så mycket i kameran utan när det behövts så har hon visat sig.. Visst Jarmo är en överlevare, men det är Ellenor också, annars hade hon INTE varit i finalen... Eller hur ?!

Nä lillemannen vill ut och kissa på en buske eller två...

KramOchSovGott

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Elin - Design&Makeup

Ellenor har ju inte legat i låg profil för att hon tänkt ut en strategi utan hon har ju gjort det bara för att hon är. Inte heller har hon varit så hjälpsam och dessutom att utsätter kroppen för vätskebrist tycker jag tyder på att hon inte är en bra överlevare. Jag tycker inte hon var en värdig vinnare. Jarmo skulle ha vunnit :)

2009-05-31 @ 19:32:09
URL: http://designandmakeup.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0