YES !!! Jag Vann !!

Maken och och jag har nu suttit framför Tvn och tittat på Andra Chansen.. Lova mig att gå in och läs på hans blogg.. Pelle LIVEBLOGGADE under hela sänningen samtidigt som vi tävlade mor varandra..
Gissa vem som vann ??? Jo det gjorde ju givetvis JAG !! För jag är enligt min man en riktig SCHLAGERNÖRD !!


Nå, vad tyckte jag om kvällen ?.. Jodå, jag är rätt nöjd. 1 av 2 är ju ine illa och eftersom Lilli & Susie ställddes mot  Sarah så kunde ju inte båda gå vidare... Att Ugglan gick vidare är jag väl inte överförtjust i men under hennes låt satt jag och blundade och lyssnade på texten.. Mycket fin faktiskt bara jag slippr se enländet i lånade stövlar från Frankrike.Nu väntar den stora finalen nästa vecka och då blir det SCHLAGER för hela slanten. Först hem till en arbetskamrat med  några från jobbet sedan ska vi till SCHLAGERBAREN och svänga loss... Ska bli hur kul som helst, eller hur Susse..?

Visst ja, vi var ju på bio ikväll... Filmen Män som hatar kvinnor var hur bra som helst.. De hade verkligen lyckats fånga Lisbet... Hon var klockren.... Det vara bara en sak som jag retade mig på. Man fick se en snutt när Lisbet håller ett  mellanmjölkspaket med något i, går fram till en man i en bil och häller det över honom. Men hallå.. Inte var mjölkpaketen randiga i början av 90talet ?? Eller var de ?? HJÄLP MIG !!!
Hahaha, så typiskt mig att reta mig på sådana små saker...

Nä nu ska jag och Pelle gå ut och ta en öl eller två..

Imorgon blir det teater, bloggar om det när jag kommer hem..


SkålOch GrattisTillMIg


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Leena

Tack för dina ord på min blogg.

Roligt att höra att filmen Män som hatar kvinnor är bra...jag tänkte gå och titta på den på onsdag med min kompis.

Ha det gott...

2009-03-07 @ 22:21:53
URL: http://blogg.passagen.se/leeker/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Jag hade gärna sett låten Higher i finalen.

Den känns lite mer ..'proffessionell' på nåt konstigt vis.

Men det blir ett tufft startfält sen nästa vecka.-

Oerhört spännande!

2009-03-07 @ 22:28:30
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Ella

Schlagerbaren?? Menar du här?? Finns ju inte längre.



Kram!!

2009-03-08 @ 00:31:11
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: Lina van der Putten

jo de va de verkligen också =)

2009-03-08 @ 13:58:37
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Tiiza

klart mjölkpaketen var Randiga XD

2009-03-11 @ 22:14:22
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0