Städar


i väskan... Hmmm, hur kul är det på en skala.... Satt säkert över en halv timme och ränsade gamla kvitto, gamla tuggummipaket, pennor och trasiga tändare. Det blev nästan en bärkasse innan jag var klar...
Varför i hela fridan ska jag samla på mig så mycket skit i väskan.. Visst jag kan ju skaffa en mindre, men jag trivs med min jätte väska.

Kommer ihåg för några årsedan, jag och tjejerna var i Olofström och skulle se något SCHLAGER uppträdande. Nanne Grönwall var där och tjejerna skull ge sin pappa en present. Eftersom han tyckte om Nanne så ville de ha en bild och hennes autograf att ge till sin far. När vi frågade så skulle hon bara leta upp kort och penna. Hahaha !! Den kvinnan hade ALLT i väskan och då menar jag verkligen allt.

Vad har ni i era väskor?? Är ni som jag, har det mesta eller har ni bara det viktigaste??

Måste berätta att jag fick ett så fint sms av min svärmor idag..
Hon skrev:
Ha en skön kväll min älsklings svärdotter.
Jag svarade med:
Hallå där, du har ju bara en ju...
Och då skrev hon:
Jo, visst men du kommar alltid vara det, vad som än händer...

Visst blir man glad av sådant.... Jag blir det iallafall

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0