Frisör ;)


Jag har fixat till dottra min idag... Rakat av nästan hela tuppkammen och bara sparat luggen..

Har även sparat polisongerna


Sedan har vi fägat det lilla hon har kvar GRÖNT !!!

Hon är så modig mitt barn ...


Nu undrar jag bara jag hennes far ska säga.. hahah !! Vad ska han säga.. Sätt tillbaka det.
Ha, men det går ju inte, för jag har kastat det...

Snart ska jag ta med mig Adam och åka och bada....


HoppOchHejLeverKorv


Ordet är ditt! ♥
Postat av: 3 barns mamman

Häftigt och modigt med lite färg:)



Fortsatt trevlig söndag.



Kram

Postat av: Agneta

Vilken modig tjej...men oxå en modig mamma som vågar att utföra detta underverk:)))

2009-03-01 @ 16:16:08
Postat av: Caroline

Svar:Tack =) Åhh vilken cool tjej du har =)

Lite chockad är jag när jag såg bilden först.

Fast det blev kanon bra =)

Ha en trevlig söndags kväll =)

2009-03-01 @ 16:55:34
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Tack tack du! :) Detsamma, allt bra med dig?

2009-03-01 @ 17:34:39
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0