Förra FREDAGEN !! Glömde att lägga ut den ;)


Så var det fredag igen, sååå skönt. Varit en tuff vecka. Har inte varit hemma någon kväll alls denna vecka. Det en mötet har avlöst varandra så när jag kom hem idag, då redan vid 13.30 tiden så gick jag bara för att vila en stund. Haha, deckade totalt och sov i 2 timmar.
Missade när Lisa åkte, hon skulle till Lund idag och titta på sin Gud, Thåström.


Ja, det måste jag ju berätta. I mitten på 80 talet var jag på fest med Imperiet. De hade spelat i Karlskrona och jag och några polare lyckdes att få följa med de till deras hotell på fest. Vi had jätte skoj och trevligt förutom att Thåström var den tråkigaste människan jag då nånsin träffat. Han satt och tjurade och påstod att han inte kunde prata. Han hade så ont i sin hals...  Men rätt som det var kom han ut från deras badrum iförd bara ett par brun/orange färgade kalsonger och sätter igång och SKRÅLAR någon gammal Ebba låt.. Hmmm... han var inte riktigt frisk ;)
Jaja, hoppas Lisa har haft en bra kvälll...


Jag missade även att Patricia hade kommit hem och hon var lika trött som jag. Hon deckade också fast i sin säng. Vi satt sedan och snackade en liten stund innan jag och Pelle åkte och hanlade.. Blev Kina mat idag, ingen av oss som orkade ställa sig vid spisen...

Det blir tidigt isäng ikväll, fortfarande trött och i morgon ska det ju bli SHLAGER för hela slanten..

GodNatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0