Lego....


Jahaja.... Då har jag blivit Sims nörd jag också.. IGEN !!  Har sista dagarna bara suttit med Sims framför datorn.. Lite tråkigt för de nadra men jag tycker det är skit skoj, timmarna bara far iväg....

I morse när jag kollade nyheterna så stod det att Michael Jacksonmichael-jackson-thriller.jpg michael jackson image by cutiewitabooty0492 hade dött... Bara 50 år gammal... Någon sa att det var lika stort som när Elvis dog men det håller jag inte med om. Visst var han stor men inte i närheten av Elvis... Tyvärr så tror jag de flesta kommer att komma ihåg honom för alla skandaler.. Han hade sin storhets tid på 80 talet men efter det så dalade det för mycket.. Alldeles för många hemska skandaler, visst de flesta kunde inte bevisas men ändå...  Jag var väl som alla andra tjejer på 80-talet.. Hade massor av bilder på en mörkhyad Michael Jackson på mina väggar.. Tyvärr så bleknade han med tiden, både i hyn och hos mig... Visst gjorde han massa bra musik och häftiga videos, men skandalerna blev för måbga för min del.... Bilden jag har här där var han ju riktigt snygg, men sedan såg han bara äcklig ut. han påstod att det var en sjukdom men nä.... Det köper inte jag.. Och hans barn ???? Vita som snö och inte en tillstymmelse till något afro där inte, så tyvärr tror jag inte att han är far till de barnen.... 
Hahah !! han måste haft dålig fantasi vad det gäler namnen på barnen.. Äldsta sonen heter Prince Michael I, 10, dottern Paris, 9 och den yngste heter Prince Michael II, 5 mer känd som "Blanket" (han som visades upp hängd över ett balkongräcke med en filt över huvudet) ... Stackars pojke, tänk att få heta NUMMER 2... Patricia och Patricia 2... lätt att komma ihåg ialla fall...

Ja, nu är han iallafall död och en hel värld sörjer.. Men han hann knappt kallna för det första skämtet kom... detta fick jag via sms i eftermiddas..: Michael Jacksson skall inte kremeras, han består av 86% plast och skall därför återvinnas till lego, så att barn kan fortsätta att leka med honom....  Hahaha !!

HoppOchHej

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Susse

Miss u 2!!



Vi får ta tag i och gå ut på promenad med våra vovvsar snart!!



Ha en bra dag!!



Kram

2009-06-27 @ 12:04:17
URL: http://sussse.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha!! Jag vill ha en legobit av Michael J.



Nu har jag semester!!



Kram

2009-06-28 @ 21:37:50
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Janne Robin Hood

Hej,

har bläddrat, skön tjej, skriver

mysigt - och man trivs! Gott!

Må väl

Janne ;)

2009-07-14 @ 01:45:32
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0