Käftis.....


Då har jag under 15 minuter idag varit i helvetet.. Eller rättare sagt varit hos tandläkaren.. Jag avskyr verkligen det..
Jag har full panik när jag går dit och avbokar gärna en massa gånger innan jag tar mig mod att gå dit. Idag visste jag ju vad som gällde. Han skulle ta fram det JÄTTE stora borret och borra sönder min tand.
Tack och lov har jag världens bästa tandläkare. Lugn och sansad är han och Pia hans sköterska håller mig i handen ;) ja, jag vet det låter hemskt barnsligt men jag kan inte hjälpa det..

Inte nog med att det är obehagligt, det kostar en massa pengar också,
1015:-  för 15 minuters jobb... Snacka om att ha bra timpeng, mer än 4000:- i timmen..

Nu i kväll har jag varit hemma hos Patricia och Kim och tittat på Allsång på Skansen.. Ingen sommar utan det ;) Vi satt och skrålade med i alla sånger samtidigt som vi åt fruktsallad och glass.... Mumma, det får vi göra om gumman...

sedan åkte jag hem och tittade en stund på Morden i Midsommer men somnade så nu sitter jag här i pyjamasen och hör hur John Blund knackar mig på axlen och säger att nu é det dags för att sova...

NattNatt gott folk

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

klar vi ska göra om det :)

6 veckor till :)

2009-06-23 @ 23:44:48
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0