Gästblogg...

Hejsan, jag är Lisa. Catrins minsta dotter.
Idag har vi varit på läkarstationen här hemma med mitt öga. För det är helt svullet.
Senare bilr det Karlskrona och titta dtt. Kommer väl gå bra hoppas jag :)
Så just nu är jag gulorange runt ögat, för läkaren hällde någon vätska i mitt öga.
Så nu är jag gulorange runt ögonen. De är ju jätte fint. Eller inte.
Snart är det skolavslutning :D Skönt att byta skola. Eftersom jag slutar 9an.
Patricia ta studenten, och så flyttar hon och Kimzi ut idag till en egen lägenhet :( HON FÅR INTE FLYTTA! :o .
Även om det inte är så långt så får hon inte de :o
Men de ska bli skönt med sommarlov :) Kommer bli kul, hoppas jag iaf :)
Till höst bilr de ny skola, ska börja IT-Media på John Bauer :).
Ne, nu ska jag göra något innan vi åker in till Karlskrona.

Jag älskar dig mamma <3


// LiisA


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Micke

Hoppas det går bra med ögat,

o bra bloggat.

Må väl

2009-06-01 @ 19:47:27
URL: http://pappamicke.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0