Så trött....

Jahaja... Då har våra kära hyresvärder ändrat datum IGEN !!! Blir så JÄVLA tött på dem... Här har vi ställt in hela vår semester för vi ska kunna hjälpa till och kunna flytta upp och komma till rätta INNAN sommaren och semestern är slut.. Men vad fan hjälper det när de inte får tummarna ur röven och kommer hit och JOBBAR !!!
Igår sa de den förste augusti och de jobbade på bra där uppe i ca 5 timmar. Uppe med tuppen var jag idag för jag tänkte att hjälpa till med lite smått och så kommer de INTE !! Pelle ringde upp dem i ett annat ärende och frågar även om datum för inflyttning stämmer så vi kan fixa med telefonflytt och elen..
-Nä, tyvärr vi hinner nog inte.. Den 15 augusti är vi nog klara... NOG !! Ja, om ni pallrar er hit så ska det nog bli klart... Onsdag kommer de.. Hallå ??!!
De har nu snart hållt på i ett helt år och renovera en lägenhet på 4 rum och kök.. Visst det är hel renoverat och de har gjort allt själva...
Peter som bodde där innan hade ju inte hållt efter något vidare så där var ju rena råttboet.. Sedan har ju våra hyresvärder andra heltids jobb och familj och givetvis måste de ju också få vara lediga... Men hallå... Ett helt år... De måste ju ha förlorat en massa pengar under detta året..
Sedan behöver ju vår lägehet här nere också göras iordning... Kan ju hoppas att de lärt sig något och hyr in någon som gör det istället...
Ett måste är iallafall ett byte av fönsterna.. Jag har inte vågat putsa här på 3 år.. Sist jag gjorde det så trillade 1 ruta ut.. Så gissa om mina rutor är skitiga ;) Vill jag se ut får jag öppna fönstret ...

Nä nu ska jag krypa till sängs tror jag...

NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: ღ MONIXX ღ

Det där lät ju inte speciellt roligt.

Förstår din frustration och ilska.

Dålig stil av dem att inte jobba på så att de blir klara i tid. Har man lovat så har man ju. då får man iaf göra sitt absolut yttersta för att det ska hållas oxå.

Ett år låter ju ganska länge, ja.

Hmmm.. du får bli lite sur och säga till dem på skarpen. ;-)

Kram

2009-07-22 @ 11:00:00
URL: http://monixx.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0