Mysfaktor 10 av 10


Idag har jag haft en riktig mysdag....
Först passade jag en liten tjej på 6 månader.... Var riktigt mysigt att få gosa med en sådan liten.. Ja, tills hon började skrika helt hysteriskt ;) Hon var ju hungrig.. Jisses vad man glömmer fort.. Lisa fick rycka in och hjälpa till att blanda välling..
Var ju ett tag sedan jag gjorde saker med en hand och det gick liksom inte att få till det.. När sedan vällingen var klar lade vi oss i sängen ALLIHOPA !! Jag, Pelle, Lisa och Nattis och såg till att den lilla fick i sig vällingen.. Snacka om MYS !! När Melody sedan hade somnat en stund så smögs det på tå.. ;) Hon sov bara en liten stund och tur var väl det, mamman ringde och var klar med sitt möte. Packade ner allt i vagnen sedan blev det en fika på stan..

Efter att ha vinkat av Linda och Melody vid tåget traskade jag upp till Willys och handlade lite gott..
Yvonne skulle komma över en sväng och dricka lite vin.... Dukade upp med lite kex, ost och frukt.. Mumma så gott det är, enkelt och sååå gott...
Våra män var på fotbollsmatch så vi fick några timmar för oss själva.. Y och jag träffas inte sådär jätte ofta, men jag vet alltid var jag har henne, en sann vänn alltså..
Hittade en liten vers som jag tyckte passade på vår vänskap:



Vänskap är ingenting man får, den blir till som en gåva att vårda som ett smycke ovärderligt.
Vänskap är trygghet, omtanke när dagen blir svår ger ro i oro, tänder ljus i mörker. 
Vänskap kräver inte den ges frivilligt utan baktankar giv din vänskap som gåva och du finner glädjen.

Tack Y för en mysig kväll och du, börja nu inte gråta.. Syns snart !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Du är med en riktig vän!!



Bra svar på "missbruksinlägget"... Hoppas många svarar! Det blir extra roligt då!



Melody, vilket vackert namn!!



KRAM

2009-07-29 @ 01:07:46
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0