Mördare, pedofil, våldtäktsman och nekrofil ....

Ja, han har ett namn ... Anders Eklund (AE)... Mannen som misshandlade, rövade bort,  våldtog och dödade  lilla  Engla endast 11 år gammal.. Fast det  är inte honom som jag nu ska skriva om utan hans så kallade flickvän..
Det stod i Aftonbladet i dag om henne. Englas mamma hade skrivit ett öppet berv i sin blogg till AE´s så kallade flickvän..
De hade börjat "träffas" redan när AE satt häktad misstänkt för de brott som han senare dömdes för. De hade ju visserligen bara träffats via brev, men ändå..
Hur kan man som 35 årig 2 barnsmor bara tänka tanken att söka upp en man som honom.. Hon har visst en dotter som är 11 år, alltså lika gammal som Engla blev.. Tror hon att hon ska kunna "bota" honom eller vad är det frågan om... 
 

Hon berättar för Aftonbladet, att det var hon som tog första kontakten med Anders Eklund, som då hade erkänt att han mördat Engla och Pernilla, för ett knappt år sedan.

- Jag läste om honom och tyckte synd om honom, han var så utsatt och verkade så ensam. Så jag skrev ett brev och han skrev tillbaka. Nu brevväxlar vi. Klart som fan han är ensam och det ska han vara !!
Hur kan man utsätta sig själv för en sådan farlig man som AE, jag kan som sagt inte förstå det..
Visst jag vet att kvinnor söker sig till farliga män minns ju Källarpappan Joseph Fritzl har fått hundratals kärleksbrev.

Ökända brottslingar som Tony Olsson och Juha Vajlakkala har också fått massor med brev skickade till sig, av kvinnor.  Men va fan, AE är ju både fet, ful och äcklig..
Jag säger som min svärmor sa en gång för inte så länge sedan;
- Om jag så ska finger pulla mig själv resten av livet så skulle jag ALDRIG gå i säng med man som han... :) Ja, hon är ju som hon är, lilla svärmor...

Nä, du "flickvännen" tänk om och ta hand om dig själ och dina barn.. Det finns vättiga män och de är de som INTE sitter i fängelse..

Tack och hej


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0