Bröllopsdag

Idag firar Pelle och jag bröllopsdag.. Kallas visst för "papper"  ;) Grattis på oss... Eller heter det till oss.. Skit samma...

Idag har vi sovit  länge.. Tjejerna sover fortfarande.. Kom hem igår vid 21 tiden efter at ha tillbringat några timmar i den kungliga huvudstaden... Som alltid när jag är i Stockholm måste jag se vaktavlösningen vid slottet. Så gjorges även igår.. Älskar män i uniform.. Det är så stiligt när de kommer in på Slottsgården, alla i samma takt, ja nästan iallafall..

När vi väl kom hem igår så var vi alla trötta, men glada. Den som var gladast var nog liten man... Kröp nästan ur skinnet... Packade upp allt som vi hade haft med oss och gav sedan Tiza och Nathalie en varsin tröja som vi köpt i Västerås..

Sedan blev det att krypa ner under täcket i min egna säng.. Mmm.. Det var nog det bästa på hela helgen.. MIN säng ;)



Idag blir det att tvätta hela dagen, mindre skoj, men i kväll kommer Tiza över och då blir det Allsång..

Kram och hej så länge ....

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Aspan var underbart!!!



Grattis till er på er bröllopsdag!!



Kram

2009-07-07 @ 14:01:19
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Nanna

GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!

Hur länge har man varit gift när man har papper??

2009-07-07 @ 16:40:53
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Micke

Grattis Grattis

2009-07-07 @ 16:52:11

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0