55°20′13″N 13°21′34″O / 55.33694, 13.35944

Japp, jag är ett Ernst Kirchsteiger fan... Diggar honom stenhårt... Inte ofta jag tittar på inredningsprogram men hans missar jag sällan.. Så klockan 20.00 är Tvn min i kväll. Just nu är han på Gotland och inreder i en flygel.. Kommer nog bli lika snyggt som vanligt..

y02_01m.jpg image by johan171
I morgon sticker jag och älsk till Skåneland.. Vi ska till min pappa och hans sabo Eva i Glumslöv.. (Säg det snabbt tre gånger utan att sktuka tungan) Haha !! Jag hade jätte problem precis när han flyttade dit ;)
Vi ska köra runt hela Skånekusten dit och göra ett stopp i Smygehuk..
55°20′13″N 13°21′34″O / 55.33694, 13.35944 Sveriges sydligaste plats ! Har faktiskt aldrig varit där.. Så kameran ska med..
Nä, nu ska jag göra lite nytta så som packa innan jag intar soffan och fjärrkontrollen...

Ett Ernst Kirchsteigers citat: När en katt ligger och sover i ett rum finns det  inte mycket mer för en inredare att göra där.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tappaintehoppet

Ha en trevlig resa. Skåneland var vackert och så även Smygehuk som jag besökt för ngn vecka sen.

2009-08-02 @ 23:53:10
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0