Tjolahopp

Då var ledigheten slut för denna gång... Hmmm.. Hade gärna varit ledig några dagar till ;)
Fått en ny kollega, Martin hette han och han var nog den längsta man jag någonsin har
träffat. Han var 209cm lång och fick böja sig varje gång han skulle in genom dörren, även varje gång han skulle gå under en lampa ;) Kommer att jobba en hel del med honom då han ska vicka för Sv/Eng läraren Åsa som ska fixa till sina fötter lite..

Apropå fötter, jag har haft ont i mina fötter ett bra tag nu. Under foten, fram och bakre rampdyna. Helt ok så länge jag är uppe och rör på mig men så fort jag suttit ner eller legat så gör det såååååå J**LA ont. På kvällarna går jag som en pigg 90 åring.;)
Har beställt tid hos farbror Doktorn nu och ska dit den 19/1. Sköterskan som jag pratade med trodde det var B12-brist.  Jag slog up det på nätet... Hmmm inte bra att läsa sådant..
Sa till Pelle,
- Jaha, lika bra att gräva ner mig nu ....... Lite Drama Queen är jag nog allt.... ;)


Nä nu ska Nattis sitta här en stund och jag ska strax ut med lillemannen...

Pussochgodnatt


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0