Söndag ..... Igen


Vart tar veckorna vägen... Det var ju måndags häromdagen och nu vips, så är det snart måndag igen... Dags att summera vecka 3 nu då...
Det har varit en rätt så bra vecka.. Ont i mina fötter? Ja, väldigt ont. Men ska ju till doktorn i morgon måndag så det ska väl bli bättre nu hoppas jag. Min doktor heter Gunnar Falk... Vad tänker ni när ni hör det namnet på en doktor. Troligtvis samma som jag. En äldre man 55+ iallafall. grått hår med buskiga ögonbryn ;)... men inte denna Gunnar, han är max 35 år, lång och ser rätt så bra ut... Blev sååå snopen när jag träffade honom första gången. Snacka om att jag har lite fördomar på namn. Annars så tycker jag att jag inte har så mycket fördomar.


Oj nu tappade jag ju tråden med att summera veckan. I onsdags bestämde jag mig för att INTE ha på min privata mobil när jag är på jobbet. Det hände lite saker i onsdags som gjorde att mobilen ringde HELA tiden. Kände mig totalt sönderstressad. När den sedan "dog" pga. att batteriet tog slut kändes det såå skönt. Så i fortsättningen kan bara mina närmsta nå mig på min jobbmobil.



Fredag är min favvodag nummer ett. Slutar redan kl 12 och då kör jag hem till lilleman och har friskvårdstimme. Nu i fredags körde vi och hämtade Pelle sedan gick vi en mysrunda tillsammans i skogen. Fridholf älskar att springa lös i skogen. När vi sedan kom hem så stöp han i sin korg
och Pelle stöp i vår säng medan jag städade undan julen.
Sedan tog vi helg, hela familjen... Städ, tvättstuga och en Massa stryktvätt väntade på lördagen och söndagen.. Inte så skoj men det måste ju göras.

Nästa vecka blir en fullspäckad vecka, med massa möte på soc, möte med Jubileums gruppen. Kallinge Sk fyller 80 år i år och vi håller på att förberda för det.. Tv-laget kommer till Kallige den 22/8-09 så vi har lite att fixa med.



Ska även ut och äta med jobbet på torsdag. Det ska bli lite mysigt..

Nu piper lillemannen så det är dax att gå en sväng med honom nu..

NattNattochsovgott


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0