Onödiga fakta ...


.... om Catrin


Har jag...

Förnekat förintelsen? Nej
Följt Skilda världar? Japp

Sagt nej till ett samlag? Det har hänt mer än en gång

Snott någons mobiltelefon? Nope

Varit medvetslös? Nej

Gjort nåt riktigt dumt? Händer

Gjort nåt du verkligen ångrar? Nej

Blivit full på ett släktkalas? Oja

Varit full i skolan? Nej inte vad jag minns!

Blivit portad från en krog?  Nej

Varit full på julafton? Nej

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Oja MÅNGA gånger

Slagit sönder en tv? Nej, men vält en när jag var typ 6 år

Önskat att jag var det motsatta könet? Varje gång jag har mens...

Fått barn? Japp 2 ggr

Åkt ambulans? Ja, med lilltösen

Gjort nåt riktigt olagligt? Cyklat utan lyse i mörker?

Fått min mamma att gråta? Ja många gånger! Förlåt mamma!

Blivit polisanmäld? Inte vad jag vet!

Slagit ner någon? Nej....

Slagit någon blodig? Nej!!!

Skämts över mina föräldrar? Inte vad jag kommer ihåg

Skämts över min bästa kompis? Nej varför skulle jag göra det, de får skämmas för sig själva

Ätit från en papperskorg? Åhh nej! Fy så äckligt! BLÄÄÄÄ


Senaste person som...

Sov i min säng: Pelle

Såg mig gråta: Pelle

Fick mig att gråta: Filmen Annie

Jag delade en drink med: Camilla och Emma 
Jag  gick på bio med: Pelle 007

Jag gick på stan med: Pelle och Lisa

Skällde på mig: Fridholf

Skickade ett e-mail till mig: Nått Spam, tror jag



Har jag någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja självklart, säger aldrig det om jag Inte menar det

Bråkat med mitt husdjur: Det händer

Drömt något helt galet och så har det hänt mig nästa dag: Aldrig, tack och lov

Varit i...

Usa: Nej
Norge: Ja

Finland: Ja

Kina: Nej

Tyskland: Ja

Kanada: Nej

Österrike: Ja

Spanien: Ja

Afrika: Nej


Extra stuff...

Tar jag droger: Nope

Dricker jag: Vatten, kaffe varje dag... Annars rött vin då och då.
Vem är min bästa vän/-ner: Ingen nämnd, ingen glömd! Ni vet vilka ni är ändå! Puss på er!

Vad är jag mest rädd för: Jag är inte rädd för något! Jo SPINDLAR

Vilka kläder sover jag i: Pyjamasbyxor.

Vart vill jag gifta mig: I havet ;)

Vem hatar jag verkligen: Ingen som är värd att ödsla så mycket negativ energi på!

Varit kär: Ja! Alltid!

Kör jag bil: Ibland!

Har jag ett jobb: Ja på Kallingeskolan 7-9

Gillar jag  att ha folk omkring mig: Ja, oftast!

Är jag ett hälsofreak: Åh ja absolut! Hehehe

Har jag varit kär i någon jag inte haft någon chans på: Alldeles för många när jag var ung!

Är jag ensam nu: Nej, lillemannen kommer och puffar på mig
Låt som fastnar i mitt huvud ofta: Just nu ledmotivet i ANNIE

Vill jag gifta mig: Är gift med min Bäste vän

Vill jag ha barn: Räcker med de jag har, längtar efter BARNBARN


Favorit...

Rum i huset: Tv rummet
Musik: Allt från Schlager Till PUNK
Parfym: Brittan

Månad: juli

Sten: Diamant!! Stor diamant!


De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Ja

Köpt någonting: Nej

Varit sjuk: Är alltid sjuk, ajaj fötterna och mina ögon

Sjungit: Ja! Sjunger alltid

Sagt "Jag Älskar Dig":  Ja                                    

Velat säga till några att du älskar dem: Ja!

Träffat någon ny: Nej, inte de närmaste 48 timmarna!

Saknat någon: Åhh ja hela tiden!

Kramat någon: Jaaaa!  

Kysst någon: Nope, bara puss

Haft sex: Nej

Stulit denna lista:  Ja, från Lina

Senaste...

Låt jag hörde: Vet ej

Film jag såg: Annie

Drink jag  köpte: Inte en susning

Mat jag åt: Tacos

Gången jag  åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit där!!

Festivaler i sommar? ...

Frisyr? Rättså kort klippt just nu

Fulaste kändisen?  Dileva

Snyggaste kändisen? Jonny Depp

Vad vill jag  bli? FRISK  

Planer för idag? Nana kudden

Favoritdjur: Hundar

Favoritperson/er? Min familj

Sådär ja nu känner nu mig lite bättre!

Pussochgodnatt //Catriin


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0