Nu ska glada julen ut, ut, ut

julegranen packas ner, ner, ner
men stjärnor och stakar få stå kvar, kvar kvar...
Iallafall tills mina nya lampor kommer och det är egentligen mot mina principer vad det gäller julen och ALLA mina tomtar. Har väl ca 500 stycken och de står framme från lucia tom runt den 13 januari.
  Älskar alla mina tomtar och det blir minst 5 nya varje år.
I år har jag nog gått back vad det gäller tomtarna. Några har trillat i golvet.... Hmmmm.......

Det blir först städ sedan mys resten av kvällen... Blir nog lite gott framför tvn och Lets dance.

Have A Nice Evning
 


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Duracellmamman

Önskar hela familjen en underbar helg!



Kramis!

2009-01-16 @ 23:38:42
URL: http://duracellmamman.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0