Mormor

Du fattas mig....

Idag för 93 år sedan föddes Mimmi, min älskade mormor.
Tyvärr finns inte mormor kvar hos os längre men jag hedrar henne idag med att
köpa en STOR bukett med tulpaner. Det var så att när mormor levde köpte jag alltid
årets första bukett med tulpaner den 15 januari och gav den till
henne. Det har jag fortsatt med fast det är snart 3 år seda hon gick bort.

Jag är ingen människa som springer på kyrkogården utan stannar
hellre hemma,  tänder ett ljus och tar fram lite bilder och minns istället.
Så idag har många tankar varit hos mormor.


Bilden här brevid är från Lucia 2005 när jag och Pelle var och Lussade för mormor hennes sista Lucia. Hon blev så glad när vi kom. Hon sa:
- Där kommer MIN Lucia och sedan log hon med hela ansiktet
och presenterade oss för personalen på "hemmet" där hon bodde och för de andra tanterna.

Mormor, jag älskar dig och DU FATTAS MIG !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Björn

hejsan hej!!

tack för att du tagit dig tid att läsa!!

han är en riktig rondellhund!! ingen som rikktigt vet vad det är för korsnning.... dalmatin/drever/tror bullterier eller annan terrier!!

Kram/B

2009-01-15 @ 22:54:29
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Ella

Hon va en go tant din mormor.

2009-01-16 @ 23:43:06
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0