I tårar...


För en stund sedan  läste jag  
Ketchupmammans inlägg om Försäkringskassebingo

"Jag spelar Försäkringskassebingo. Det går till såhär:

Man ringer Försäkringskassan upprepade gånger och ställer samma fråga. Lyckas man få samma svar fyra gånger i rad så får man dricka en tequilashot.

Man blir inte sådär jättefull på den här leken har jag märkt."

Jag skrattade så tårarna rann på mig....



Nä nu är klockan mycket gubbe och dotter sover, lille mannen gnäller och vill ut och kissa på trädet innan han kryper ihop för natten.. 

GodNattPåErAlla


Ordet är ditt! ♥
Postat av: pelle

Hahha, det var ju skitskoj. Försäkringskassebingo... det kanske vore något? ;)

2009-02-01 @ 09:23:01
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ella

Hihi...typiskt Karin, bara galenskaper hela tiden. Toppen bra på att skriva blogg..men likadan irl!!

2009-02-01 @ 19:20:06
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0