Uppförsbacke



Ja, just så känns en arbetsvecka..

Måndag Längst ner framför backen Långt upp till toppen
Tisdag   Någonstans på mitten av backen, ännu tyngre nu
Onsdag Oj...... Toppen är nära men shit vad trögt det går nu
Torsdag YES !!!!! Toppen är nådd



På lördag börjar ÄNTLIGEN Melodifestivalen igen.... 
Ja, jag erkänner... Jag är en liten schlagerdiva ;) (hosthost rätt stor)
Är lite små sur på Lisa som har blivit erbjuden att följa med Kyrkan upp till Götet och titta på festivalen...
Hmmm, varför ska hon med ??
Hon gillar ju inte ens schager. Finns bara en anledning att hon föjer med... Hon vill retas med mig och sin syster ;) Tiza tyckr som jag att melodifestivalen är årets höjd punkt när det gäller tv program. Givetvis så är ju festivalen roligare att se live. Tiza och jag var inne i Karlskrona förra året och tittade.. Jisses så kul vi hade ... eller hur Tiza ?


Så här glad var Tiza 1 mars förra året.
Vi hade just sett Charlotte sjunga sitt bidrag
och egentligen var vi inte alls imponerade...



Men som sagt iår blir det bara att sitta hemma i soffan och titta... Bara SkrotLisa som ska få åka och titta.. Buhu !! Tycker att jag kan få följa med.. Tycker faktiskt jag och jag tycker faktiskt inte fel.....



Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

ja..du e verkligen en schlager nörd:) Nä, tacka vet jag att kolla hockeyn 1 april...sverige-Schweiz;)



Kram!!

2009-02-04 @ 21:34:07
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: tiza

klart vi hade JÄTTE kul<3

2009-02-04 @ 22:17:48
URL: http://tiza.bilddagboken.se/p/main.html?

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0