Tacksam

Utmanad av : Monixx


Utmaningen går ut på att man ska skriva 10 saker man är tacksam för.

10 saker som jag är tacksam över

1
.  Min älskade familj, Pelle, Patricia, Nathalie och Lisa

2.  Min älskade hund, Fridholf

3.  Mina vänner som finns  trots att jag kan vara kass på att höra av mig ibland.

4. Att just jag blev den jag är

5. Att jag har ett jobb som jag trivs med

6. Att jag har en mamma och pappa som älskar just mig och att de VALDE just mig.

7. Att jag har tak över huvudet och mat på bordet VARJE dag

8. Att jag nästan alltid mår bra, att inte min fibro "äter" upp mig

9. Att jag inte har förmågan att hata.. Finns nog inget eller ingen som jag hatar

9. Återigen, Pelle.. Tacksam för att du finns i mitt liv..


Nu utmanar jag alla er som vill vara med på detta !
Tro mig, det är inte helt lätt att komma på 10 saker man vill lista som man är tacksam för.
Det är nyttigt att tänka till lite ibland.
Och att man faktiskt kan värdesätta och inse att man är glad för vad man har.

Lycka till!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Veiken

Tack för din kommentar på min blogg! Du är så välkommen tillbaka!Jag gjorde två utmaningar igår, så jag hoppar över! Roligt att läsa andras! Ha en fin kväll.

Postat av: Anonym

najjss!!!!!!!

2009-02-09 @ 18:04:09
Postat av: Frogprincess

ja det har du rätt i att det är inte så lätt att komma på saker som man är tacksam för. Tyvärr är det lättare med de negativa sakerna. Men det går och det har du just bevisat :-)

Ha en bra kväll!!!

2009-02-09 @ 19:40:09
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: SYSTER,,

E hund tusen före mig på listan? eller vänta,,jag fanns ju inte me alls! från din syster!

2009-02-16 @ 00:54:13

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0