Sabo

0452-007-4Idag har jag varit nere i stan en sväng efter jobbet. Ronneby Guldsmide hade
öppnat sin nya butik.
Pompa och ståt var det. För många årsedan var det en annan Guldsmed i den lokalen och
den ägdes av två äldre damer. En av damerna klippte det röda bandet idag och invigde butiken.
Det var så sött tyckte jag ;) Kommer nog bild imorgon i tidningen... Då snor jag den ;)

En representant för Thomas Sabo var där så jag passade på att fynda lite.. Brukar bli så billigt så och det blev det idag också.... Det blev en citron till mitt arband, det börjar bli tungt nu :) Sedan blev det ett par öronhänge också. Lisa ville ha tillbaka sina den dumma ungen.

Nä nu ska jag städa vidare, kalas imorgon ju... Många blir det och det tycker jag é skoj. Kul att ha massa människor runt
omkring sig, särskilt när man tycker om dom...


Passar nu på att säga GOD NATT !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tappaintehoppet

Trevlig helg!

2009-02-27 @ 15:14:13
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0