Lisa fyller 16

Cartoon Glitters
Tänk att min lilla unge fyller 16 år idag... Jisses vart har tiden tagit vägen??
Minns det ju som igår när du bostavlingen for ut på golvet, vid förlossningen.
Hahah, du trodde att den röda traktorn var en gris när du var cirka två år.
Eller när stora syster klippte lugg på dig, hmm... Den var verkligen ekonomiklippt, men vad gör det idag.?
Grattis min lilla stora tjej på din födelsedag och hoppas att du får en bra dag...
PussPuss från mamma


myspace layouts



Ordet är ditt! ♥
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja fy vad åren travar på.

Min mans son är 15 snart nu

Han var ju herregud bara 4-5 år när vi träffades.

Det går så fort så fort!

Men GRATTIS önskar jag till stora tjejen!

2009-02-25 @ 07:37:14
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Ella

Whieeee!! Grattis på födelsedagen...tänk att hon bara va 2 när jag lärde känna den lilla fisan;)

2009-02-25 @ 07:40:40
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0