Ikea tycker jag om.....


Upp tidigt idag, klockan skulle ringa halv 8 men kvart
över sju kom en trött Adam in.... God morgon moster, jag är hungrig....
Var bara till att stiga upp, för hungriga barn är inte roliga. Efter frukost så blev det
lite halvstressigt.. Dusch, föna, sminka, klä på sig och PLATTA hårte på en halv timme.
Men 5 i 9 steg jag ut i bilen där alla satt och väntade tålmodigt ;)

Det tar cirka en timme at köra till Älmhult och Ikea men tiden går fort med trevligt sällskap.
Haha ! Adam han inte mer innanför dörrarna förrän han hittade ett Tv-spel, hmm..
ja, han blev sittande där en stund, men sedan gick han med oss, tror han tyckte
det var mysigt och han skötte sig hur bra som helst. Köttbullar blev det till lunch
med glass till efterätt..

Var blir det alltid så mycket i påsen när jag är på Ikea??
Hmm, inte en susning, kan ju vara så att de har en massa
bra och ha saker.
Idag blev det iallafall två nya lampor, en till TVrummet och
en röd till Nattas rum. 1 pastagryta, massor av blockljus och värmeljus, konservöppnare, toaborste,och givetvis en massa servetter.
När jag kom hem så tyckte tjejerna att lampan var JÄTTE ful, de tyckte det såg ut som ett rymdskepp... Dumma Ungar.. Jag tyckte den blev JÄTTE fin och sa
att de hade väldigt dålig smak ;)

Nu ska jag ta och fixa till lite mat, fast själv är jag fortfarande mätt efter
Ikeas köttbullar...


Oj, måste ju skriva lite om kvällens deltävling.
Som värd står, Malmö Arena

Kvällens låtar....
Agnes | Love Love Love
Star Pilots | Higher
Susanne Alfvengren | Du är älskad där du går
Anna Sahlene & Maria Haukaas Stroeng | Killing Me Tenderly
Thorleifs | Sweet Kissin' In The Moonlight
Sarah Dawn Finer | Moving On
Next 3 | Esta Noche
Malena Ernman | La Voix

Mina personliga åsikter kommer ikväll efter det att allt är klart.. Fast kan ju säga redan nu..
VAD GÖR THORLEIFS där ???? Går de vidare så är det sklandal på hög nivå...

HoppOchHej

Ordet är ditt! ♥
Postat av: annica

ja eller hur, hihi

men jag tyckte att den där lampan va as snygg!

säg åt barnen att dom får vänja sig... ha haaha

ha en toppen mysig kväll

2009-02-28 @ 19:53:41
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0