Åka tåg


Har just beställt tågbiljetter till Dalarna där en av mina bästa vänner Patrik och hans BLIVANDE maka Sandra bor. Patrik friade nämligen till Sandra nu på Alla Hjärtans dag. Så den 13 februari 2010 blir det bröllop.. Yeah!!
Så sorry syster, jag kommer inte att vara med att fira din 34 årsdag... Jag ska på BRÖLLOP !!!

Jag lärde känna Patrik på en Hemvärnskurs vintern 1999, (så vi firar faktiskt 10 år i år) och det var Carola som förde oss samman.... Han är nämligen lika Carolatokig som jag.... Minst en gång om året har vi träffats men nu har vi inte setts sedan mitt och Pelles bröllop. Patrik och Sandra har flyttat till dalarna och fått en liten Casper så de kunde inte komma ner i somras. Jag hade ju ingen semester så det blev inget i somras men till påsk blir det... Ska bli såååå kul att träffas igen.
På bilden här sjunger jag och Patrik Carolas Främling....




Det här med tågbiljetter är ju hur skumt som helst. När jag skulle boka från Ronneby till Avsta skulle det kosta ca 3700 kr för mig och gubben, men när jag tog från Karlskrona som bara ligger 3 mil bort kostade det helt plötsligt bara 2314 kr och då åker vi 1 klass för det var billigare, 700 spänn billigare än 2 klass... Hmm... Fattar inget alls. Men det blev ju rättså billigt ändå.... Sedan var det ju det här med avbeställningsskydd.. Hmm, som sagt Sj är inte riktigt kloka. Vår biljett upp kostar 952 kronor i 1 klass. Om vi skulle ha full avbeställningsskydd så skulle det kosta över 1900 :-.. Så något sådant skydd blev det INTE... Blir vi sjuka så åker vi ändå, så det så....

HaEnFortsattSkönKväll

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

Krama Patrik o Sandra från mig!!

2009-02-19 @ 19:41:02
Postat av: ingrid

Konstigt med sj priser men det är mycket som vi inte förstår.

Må väl.. och ha en fin fredag

Kram Ingrid

2009-02-20 @ 22:24:44
URL: http://ingridspotourri.blogg.se/
Postat av: tiza

NEJ VAD SÖTT<3

får vi oxå följa med eller är det bara du o pelle?

kram Tiza

2009-02-21 @ 15:03:43

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0