Me <3 shoes.....

Varti i staun idag !! Jag och en vän och hennes lilla dotter.. Givetvis var vi på Skopunkten.. De hade ett erbjudande där idag som inte gick att motstå.. Fast jag verkligen försökte.. Dessa skor kostade mig 89:-.. Som medlem så fick man de för 99 och eftersom jag inte var medlem fick jag 10% till... Hittade givetvis fler par stövlar som jag ville ha, men efter ett snack med mig själv så kom jag fram till att jag faktiskt hade massa stövlar hemma och nästan likadan som de jag tittade på. Så jag köpte bara ETT par... Kände mig väldigt duktig, för det är nog första gången som jag bara handlat ett par på skopunkten ;)

I kväll blir det Dansbandskampen.. gruppbild04Bandet The Playstones är här ifrån lilla Kallinge, ca 5km från Ronneby.. Klart jag kommer att heja på dessa killar !!

Deras låtar ikväll är:
Dagny
Älskade ängel
För att rösta ring:
099-220 02 eller 099-320 02, det tänker iallafall göra..


Glöm inte att: Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0