Underbar dag ....

Haft en underbar dag i dag.. Först  fyra timmar på stranden.. Mysigt värre... Känns lite på ryggen nu...
När vi kom hem käkade i lite rester från igår, taccos..

Var uppe i lägenheten en stund och plockade lite på balkongen..
Måste ju bara visa den fina stegen jag ar gjort... Hade tänkt ha den som handdukstork först men insåg att den passade bättre på balkongen som blomstege ;) Visst e den fin?! *stolt*











Efter att ha vilat en stund, (konstigt att man kan bli så trött av att bara ligga?) så gick jag och hund ut en stund.. Helt galen är han, springer omkring som han hade eld i baken.. Själv hade jag tagit med mig en balja ut.. Fotbad !! Hur skönt som helst och det behövdes verkligen. Varför gör jag inte detta oftare, jag känner ju mig som en ny människa efter varje gång ;)
Avlutar iadg med en blid på Fridholf...

Snart ska jag titta på sommarkrysset.. Hejhej...


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Micke

Det blev fel,jag tänkte det skulle bli en

ord lek.

Jag är strax på väg ut med lillen igen.

Det blir bad igen.

Kram Micke

2009-08-08 @ 19:12:06
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: margit

Mycket fin o fiffig stege!!!

2009-08-08 @ 20:27:14
URL: http://margitholm.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0