Ska bara ....

Hade bestämt mig för att städa idag när jag kom hem.. Fast först skulle jag bara vila en stund.. Lisa väckte mig när hon skulle gå och jobba. Sedan skulle jag bara ut med lilleman, han var ju såååå kissi...
När jag kom hem efter vår promenad satte jag i gång.. Fram med dammtrasan, oj vad min orkidéer så vissna ut. Ska bara vattna de först.. Många orkidéer har jag, typ 12 stycken.. Ja, det tog ju sin lilla tid...(håller fortfarande på, då de får "bada" i vasken en stund)
Började damma i bokhyllan och där hittade jag massa gamla tv-spel.. Hmmm... De kan jag ju sälja på tradera.. Sagt och gjort, fram med kameran och sedan satte jag mig vid datorn och lade ut 4 spel...  
Letade sedan upp dammtrasan igen... Dammade sovrummet samtidigt som jag fick en nysattack... Började sedan tänka på min gamla kamera.. En Minolta systemkamera.. Äsch, den kan jag ju också sälja... Den står ju bara och dammar.. In under sängen och fram med väskan där kameran låg.. samma prosedur igen ;)  Så, nu ligger den också ute på http://www.tradera.se/ // lillajag96 heter jag där som säljare...

Ja, så mycket städat blev det alltså inte, sovrummet blev iallafall dammat och lite i vardagsrummet och jag som hade tänkt göra hela lägenheten... Kan det vara så att jag är släkt med Alfons, Alfons Åberg, eller är det så att allt annat är så mycket roligare än att städa ??
Men det är ju en dag imorgon också... Fast först ska jag bara dricka lite vin med min vän Tina från Skåneland ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

Ska bara ligger i släkten xD

fråga lisa hon är ju lika dan!

2009-08-12 @ 23:41:52
Postat av: Anonym

2009-08-12 @ 23:42:20
URL: http://http://tiiza.blogg.se
Postat av: Lina

Du fick ju mycket gjort! Jag har en ledig dag och har inte gjort någonting! Men det är skönt det med ibland!



Kram på dig!

2009-08-13 @ 17:08:39
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0