My boy lollipop

Söndamidda och denna vecka är också slut.. Hmmm, vart tar tiden vägen???
Sitter här ensam, Lisa och Oskar är på kusinens konfirmation och Pele och Nathalie är på körskolekurs.. Bara jag och Fridholf hemma.. Vi har varit ute på en långpromenad och det vari riktigt skönt ute, men det känns att hösten är på väg. Det är så där rått i luften, fast det är varmt, ja ni fattar hur jag menar..
Hyresvärdarna är här och jobbar, bara 14 dagar lvar nu sedan får vi ÄNTLIGEN flytta upp.. Skrev på kontraktet nu så nu finns det ingen återvändo... Tänkte gå upp en svän och se om det var något lilla jag kunde hjälpa till med...

Hittade denna idag på youtube, säkert många som redan sett den, men jag hade inte gjort det innan... Jätte söt och jag tillägnar denna till min älskade Pelle.. I LOVE YOU !!!



Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tappaintehoppet

Gullig video. Faktiskt inte sett den, men älskar Shrek. Han är störtskön! Ha det bra.

2009-08-18 @ 19:45:10
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0