Hemma

Söndags morgon och hemma igen, eller ja vi kom ju igår kväll...
Åkte från pappa och hans Eva vid 13 tiden och åkte direkt ut till Välaköpcenter... Ikea först och fick tag på det jag skulle ha, men glömde servetter.. Jisses, har väl aldrig åkt från Ikea utan servetter ;)
Sedan gick vi ett par timmar på köpcentrat till Pelles stora skräck.. Han tycker inte alls om att gå i affärer, men följer "lydigt" med ;)

Här kommer nu lite bilder från fredagens "roadtripp"


Frukoststopp i Åhus


Gatorna i Ystad är små men ack så tjusiga


Uppe i Smygehuks fyr... Det är ju tur att det syns på bilder hur mycket jag skakar.. Är fruktansvärt höjdrädd


Jahaja, då har jag varit där också ;)


Havet är mitt element

Så nu ska jag göra lite nytta innan jag sticker ner på Loppis ...

Glöm inte att: Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Camilla

Fina bilder Catrin!

Hoppas er semester vart bra, det har vår, i morgon börjar jag igen...men det är ju länge tills dess...!

Ha det gott och hälsa maken också! KRAM/CB

2009-08-02 @ 14:43:00
Postat av: margit

Vackra bilder!! Härlig färg på din jumoer...härlig!

2009-08-05 @ 07:54:22
URL: http://margitholm.blogg .se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0