Usch...



Jaha, då var det gjort... iallafall för detta året.. Tre gånger blev det i år eftersom jag gör det åt hela familjen... En av tre fick iallafall lite pengar tebax.. Men både jag och Pelle gick back... Usch, det är sååå trist ...
fast i Pelles fall tycker jag faktiskt att det är arbetgivarens fel... Vi/han har inte bett om att få betala mindre i skatt under förra året men ändå så har de dragit närmare tusen spänn mindre varje månad och det kommer ju surt nu... Ja ja, det är bara till att betala och se glad ut...


Lite glad blev jag iallafall när jag kom hem idag... De snygga gardinerna hade kommit och de matchade snurrskåpet och väggen sååå bra...
Strax efter klockan 18 kom även de som äger huset.. Jippy det händer något i lägenheten som da håller på att renovera till oss... Sakta men säkert händer det saker...
Ska smyga upp i morgon och fota lite, så kan jag lägga ut de här imorgon... ;)
fast det är ju klart, syns det inte att de gjort något så blir det inga bilder... Det går ju som sagt INTE fort där uppe...

Glöm inte att: .. .Errare humanum est, ignoscere divinum -- "Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt"

SkötOmErOchTaVaraPåVarandra

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Fy för restskatt. Det borde vara förbjudet!



Det där citatet om att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt, har min lillebror tatuerat på underarmen. Det är ett vackert citat!



Kram på dig!

2009-04-24 @ 08:10:12
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: tappaintehoppet

Fy för kvarskatt. Önskar dig iaf en helg med mycket sol och värme, kanske kan göra livet skönare!

2009-04-24 @ 09:49:24
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: sara

Kul att du hitta till min blogg :)

Ja den där jäkla skatten... men detta året är vi glada här i Skurup. Vi fick tillbaka ett par tusen var. Så de pengarna går rakt in på "thailandskontot"



Tittar gärna tillbaka hit fler gånger...mycket kul och intressant att läsa :)

2009-04-29 @ 22:08:41
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0