Tack gode Gud för....

.....Blocket.se och Tradera....

Jag fyndar hela tiden just nu ;) Eftersom vi för hoppningsvis snart ska flytta så vill jag givetvis ha lite nytt... Men är alldeles för snål och fattig för att köpa massa nytt... Då passar tradera och blocket mig och min plånbok jätte bra..

Igår var vi och hämrade denna snygga möbel.. Skåp/garderob på ena sidan och helkroppsspegel på andra.. Kommer att bli ursnygg i hallen.. Bakom ska jag hänga upp panelgardiner som jag fick billigt på Tradera..  Tror att det kommer bli urtjusigt,, och ja Pelle, man kan hänga gardiner på väggen...

Nathalie ville hemskt gärna ha hyllorna vi har i vårt sovrum och idag hittade jag billiga på blocket till oss och vårt sovrum... Såkallade svävare från Ikea.. 150 spänn för bägge... Den ene var runt 180 cm och den andra 150 cm.. Kommer bli perfekt.. ;) + att Nattis får som hon vill...

Hihi.. Tycker det är jätteskoj att fynda... Satt och kollade nyss och hittade då två supersnygga runda speglar också de från Ikea, på blocket. Tjejen skulle ha 50 kr stycket men om man var snabb så kunde man få det bli billigare.. Jag skickade iväg ett snabbt mail och erbjöd 50 för bägge.... Hon svarade rättså snabbt och godkände mitt bud... Pelle hinner inte hämta imorgon så mamma får hoppa in och hämta dom... De ska jag också ha i sovrummet.. Tror jag ;)
Jo så får det bli....

Som sagt älskar jag att fynda och jag är också duktig på att samla på mig massa saker precis som en ekorre... Just det kallar Pelle mig ;).. Men jag har faktisk varit rätt duktig på att rensa undan sista tiden. Gamalt skräp som jag inte vill ha med mig upp.... Ska snart slänga ut en annons själv på blocket med massa saker som man kanske kan få en liten peng för.. Köksbord, stolar, bäddsoffa och en säng som bara står i källaren och samlar damm och tar en massa plats... Det ena åker ut och NYTT plockas hem ;) Duktig jag är, eller hur Pelle?!!

Nu är det dax för att sova...

SovGott !!!

P:S Jag älskar DIG, Pelle....

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0