På jakt......


Sitter här och kollar el-priser..  Ska ju förhoppningsvis snart få flytta in i lägenheten där uppe och måste då skaffa ett el-abonemang.. I lägenheten som vi har nu ingår nämligen elen så man har ju inte behövt kolla priser eller överhuvud taget inte brytt sig om det de senaste 5 åren.. Sist jag hade ett abonemang på el var när jag bodde själv med tjejerna och då kunde man ju inte välja och vraka som man kan idag.. Då var det Ronneby enegi som gällde...

Vad använder ni för el? Vilket är billigast? Hur tänker ni?? Tänker ni miljö eller bara prislapp?

Nog om detta.... Hämtat min pärla idag.. Hon é så fin... Tyvärr fick jag inte ha henne så länge hos mig.. Pelle skulle ju jobba ikväll och då behöver han ju henne bättre än mig...
Men jag var ute och körde henne en sväng innan Pelle stack.. Ojojoj... Mys på hög nivå.. Detta är den nyaste bil jag ägt. Hon är en 06a och är alltså 11 år yngre än Forden..
Nästa gång hoppas jag det blir en splitter ny, men det får dröja några år...

Nä om jag skulle göra lite nytta här.. Ser ut som kom och hjälp mig, men det é inte roligt att städa när solen skiner så vackert ute. Samtidigt så syns ju skiten tydligare när solen ligger på.. Mina stackars små förnster har inte sett en trasa på nu 3 år.. Fönstrena är i så dålig kondition att jag vågar helt enkelt inte putsa de.. Livrädd att de ska trilla ut om jag trycker till minta lilla. Räcker med att en ruta gick sönder sist jag försökte...
Det blir så bra när vi flyttar upp.. Nya fina fönster som jag lätt kan snurra runt... Behöver inte i fortsättningen varken hänga ut genom fönstret eller stå på några hemska stegar... JIPPY !!!
Nä, en vända med glovsvabben och dammtrasan får räcka för idag...

Glöm inte att: Om du tror att ingen bryr sig om du lever eller inte, försök med att hoppa över några amorteringar.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: AKP

Diggar din blogg med!

Den måste jag nog prenemunera på =)

Lägg till mig på bloggkoll du med vettja =))

2009-04-15 @ 18:50:33
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

Gå med i Tjejsnack du med =)

2009-04-15 @ 19:36:09
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för titten hos mig :-) kram!

2009-04-15 @ 21:43:10
URL: http://birgittaelvysdotter.webblogg.se/
Postat av: Bittan

Tack för titten hos mig :-) Kram!

2009-04-15 @ 21:44:34
URL: http://birgittaelvysdotter.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0