Loppor....

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Oj, vad jag har gjort en massa nytta idag... Inte alls kul men skönt nu när det är färdigt..

Var en sväng på loppis idag... Tiza och Kim följde med.. Hittade lite smått och gott, passar ju bra nu när jag kastat en massa skräp... Hihi... Så typiskt mig... Det är alltid roligt att gå ner till Brunnshallarna nere vid Brunnsparken här i Ronneby.. Brukar själv stå där om somrarna med tjejerna... Himskans skoj.. Fast jag retar mig lite på de som står där och har en massa prislappar på sina saker.. På loppis ska det inte vara prislappar... Jag ska sätta priset som kund... Det tycker iallafall jag...

DVD Film: P.S. I Love You
Nu har jag hört så mycket om denna film att jag måste ju bara se den...

Filmen handlar om Holly och Gerry, ett ungt par som varit gifta i 9 år och fortfarande älskar varandra innerligt. När så Gerry dör av en sjukdom står Holly ensam kvar utan att veta hur hon någonsin ska kunna gå vidare. Så börjar brev dyka upp till henne, brev som Gerry skrev innan han dog och som är menade ska hjälpa henne att börja leva igen.

Så nu ska jag plocka fram alla näsdukar jag hittar för här kommer med all sannolikhet gråtas floder..

Tjingelingbadring

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Vad tyckte du om P.s I love you?

Jag lipade så jag knappt fick luft första gången jag såg den.

Kram

2009-04-20 @ 18:48:09
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0