Mors lilla Olle !!!


Idag har det varit landskamp i lilla Ronneby.. Sverige mot Danmark. U23 Damer...

Jag var där som sjukvårdare tillsammans med Lotta från KsK   
Det här med att jag är aktiv inom fotboll är ju rät så underligt egentligen. Innan jag träffade Pelle så hade jag knappt sett en fotbollsmatch.. Men eftersom han är sådan fotbollsnörd så var det bara att hänga på om jag ville träffa honom.. Tänk vad kärleken kan ställa till med..
Efter några år så frågade Tomas, som är odförande i Kallinge Sk om jag var intresserad att sitta med i styrelsen.. Nja, sa jag.. Jag kan ju INGET alls om fotboll.. Vad gör det, det finns ju annat än fotboll... Visst finns de det... Oj vad roligt jag har det ... Massa trevliga människor... Mitt lilla skötebarn just nu är ju Jubileumsmatchen som ska spelas i augusti. TV-laget kommer med Patrik Ekwall i spetsen.. Ska bli riktigt skoj även om det är mycket arbete runt omkring...

Måste ju bara lägga in en bild på lilla Olle, Lottas son.. han är ju bara så sötast i världen, med världens finsate ögen...

Nu ska jag kasta mig på veckans stryktvätt.... Jippy vad skoj.. *NOT*

Tjoho..

Ordet är ditt! ♥
Postat av: mickis

Jag är oxå gift med en fotbollsnörd... Han är tränare för ett J-lag & han har varit tränare i 11år nu. Så så frucoach finns det en hel del praktiskt att göra... Så det smittar av sig.. Fotboll är kul!



ha en härlig kväll!

2009-04-27 @ 19:07:21
URL: http://mermickis.blogspot.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0