Färdig....


Jaha... Då var JAG färdig packad då, både till mig och Pelle... Tog sin lilla stund men nu är  det klart.....
Tvättat, strykit, packat ner det mesta... Kameran är på plats med nyladdade batterier och minneskortet sitter i .... Presenterna till barnen är också inslagna och packade fint i en påse..
Plockat ihop lite filmer som vi kan titta på... Ha och JAg bestämde vilka filmer som skulle med, så får det bli när frugan får fixa allt själv....

Det sista packas imorgon medans Pelle är ute och går med Fridholf...

Ska bli såååå skönt att komma bort några dagar och få mysa med en söt bebis....

Kommer att blogga under helgen eftersom jag kommer att ha datorn med mig...

Glöm inte att: Åsnor är vackra i åsnors ögon, svin i svins.

Syns imorgon kväll tjejer... I Blåkulla ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Mari Andersson

Önskar en riktigt glad påsk och en härlig resa !!!!

2009-04-09 @ 21:39:40
URL: http://maradesign.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0