Välkommen till min blogg!

Jaha ja, då hade jag tänkt och börja blogga ja.....
Om vad har jag inte en susning om men det lär väl tiden få utvisa...
Vem är jag då??
Catrin heter jag alltså och är gift med Pelle, vi bor tillsammans med våra 3 döttrar.
Patricia 18, Lisa 15 och Nathalie 16. Patricia och Lisa är mina döttrar och Nathalie är min "bonusdotter"
Vi har även en son i huset, Fridholf 2 år och 8 månader. Fridholf är vår fyrbente pojke och han är en blandning mellan Dalmatin (75%) och Engelsk springespaniel (25%)..

 
Vi bor i en lägenhet i nästan centrala Ronneby, med egen trädgård till lillemannens stora glädje. Han älskar nämligen att vara ute i "SIN" trädgård"

Ja det var lite om mig det, mer lär ju komma med tiden..

Puss och hej, vi syns snart igen // Catrin
  



<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/490359/catriin?claim=tk256y74w3k">Följ min blogg med bloglovin</a>

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0