Måndags morgnar är INTE roliga !!!

Så var det måndag igen... Usch, vad jag ogillar måndagar....

Men det är bara till att stiga upp och se glad ut.

Väl på jobbet så har jag ju piggnat till så då känns det inte så jobbigt längre... Jag jobbar som
resurspersonal i en 7de klass på Kallingeskolan. Har jobbat där i snart en tremin och stormtrivs.
Både med elever och personal...

På väg hem stack jag inom stan och köpte födelsedags present till gubben min. Han fyller 40 i morgon.. Tsss .... Gift med en gammal man ;) och eftersom jag själv bara är 23 (host38host) så är ju åldersskillnaden sååå stor ...
Hoppas han blir glad.... Kan ju inte skriva här eftersom jag tror han just nu är min ända läsare ;)

40 år 20091209
Min älsklings Pelle


 

Efter promenad med lilleman i regnet så väntar veckans höjdpunkt.. CITYAKUTEN!!! Inget får störa mig då, svarar inte i telefon eller ens på tilltal av någon i familjen... Men så är det ända program jag följer...


Hopp och hej vi syns snart igen // Catriin

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0